Op deze pagina hebben we de meest voorkomende vragen verzameld en alvast beantwoord. Maar staat uw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op.
013 Feestverhuur
- Ceramstraat 4 5013 BB Tilburg
Aanvragen/Bestellen
1Kunnen jullie ook bezorgen en wat zijn hiervan de kosten?
Bezorgen en ophalen is mogelijk. De kosten hiervoor bedragen € 27,50 binnen een straal van 10 km. (5013 BB) Daarbuiten € 0,70 per km.
013 Feestverhuur bezorgt en haalt de materialen op tot/vanaf de erfgrens (openbare weg) van het bezorgadres tot maximaal 15 meter van onze bus aanhangwagen. HUURDER zorgt voor 2 volwassen personen die mee helpen de bus of aanhangwagen uit en in te laden en zorgt zelf voor op,- en afbouw.
2Wanneer moet ik betalen?
Tenzij anders is overeengekomen moet (bij levering) het totaal verschuldigde bedrag huurbedrag + borg contant worden voldaan.
3Hoeveel borg moeten we betalen?
HUURDER is verplicht bij levering de verschuldigde borg (max € 150) contant te voldoen.
4Hebben jullie een geldig legitimatie nodig?
Ja, het is belangrijk dat u zich bij de in ontvangst name van de gehuurde materialen door middel van een (kopie van een) geldig legitimatiebewijs kunt legitimeren.
5Kan er met pin betaald worden?
Neen, helaas kunt u bij ons alleen contant betalen.
6Is op factuur betalen mogelijk?
Voor bedrijven, verenigingen e.d. is er een mogelijkheid om vooraf het gehele factuurbedrag incl. borg op factuur te betalen.
Tenzij vooraf schriftelijk anders is overeengekomen dient een factuur uiterlijk binnen 7 dagen na factuurdatum o.v.v. van factuurnummer op onze rekening te zijn bijgeschreven.
7Is annuleren nog mogelijk na reservering?
Zonder opgaaf van geldige reden brengen wij de volgende kosten in rekening. Tot 14 dagen voor de reservering datum 25% van de totaalprijs, 14 tot 7 dagen voor de reservering datum 50% van de totaalprijs, binnen 7 dagen voor de reservering datum 100% van de totaalprijs. * voor bijzondere omstandigheden geven wij tegoedbonnen uit voor de overeengekomen totaalprijs .**Onze springkussens/opblaas attracties kunt u bij slecht weer tot 1 dag voor de reservering datum kosteloos telefonisch annuleren.
8Hoe gaat 013 Feestverhuur om met mijn gegevens
013 Feestverhuur gaat zorgvuldig en discreet om met uw gegevens.
Onze Privacy Policy geeft uitleg over hoe we met de gegevens omgaan.
Onze Privacy Policy geeft uitleg over hoe we met de gegevens omgaan.
Ophalen/Retourneren
1Zelf Ophalen & Retourneren
Op de vooraf afgesproken datums en tijdstippen haalt HUURDER zelf de gehuurde materialen op bij de vestigingslocatie van 013 Feestverhuur en bezorgt ze hier ook weer retour.
2In welke staat moeten de spullen terug gebracht worden?
Wij willen onze spullen compleet schoon en droog van u terug ontvangen. Als dat niet het geval is moeten we hiervoor (€ 50,-) schoonmaakkosten in rekening brengen.
Het gebruik van papieren slingers/versieringen is ten strengste verboden.
3Het gehuurde is kapot gegaan wat nu?
HUURDER is verplicht schade, vermissing/diefstal en/of ongevallen direct aan 013 Feestverhuur te melden.
4Ik ben te laat met retourneren, wat nu?
Wanneer u onverhoopt te laat bent met het retourneren van de gehuurde spullen berekenen wij hiervoor het tarief van de opvolgende huurperiode aan u door.